A weboldal használatával Ön elfogadja, hogy cookie-kat, azaz sütiket helyezzünk el számítógépén, és hogy a Google Analytics eszközt alkalmazzuk annak érdekében, hogy a lehető legjobb szolgáltatást biztosíthassuk Önnek. Ehhez további információkat itt találhat.

Pillantás a bécsi Ringstraßéra, a képen a Természettörténeti Múzeum, a Parlament, valamint a Városháza látható
Blick in den Barocksaal des Alten Rathauses in der Wipplinger Straße

Old City Hall

Wipplingerstrasse 8
1010 Wien

Owned by the city of Vienna since 1316, the last session of Vienna's Municipal Council was held here in 1885, before it relocated to the new City Hall on the Ringstrasse.